Jag ser ljuset i tunneln..

Inatt fick jag faktiskt sova för en gångs skull efter att rethosta har stört min nattsömn i snart en vecka!
Känns gött att verkligen få vara utvilad för en gångs skull och slippa stiga upp vid tolv på dagen. Här ska pluggas!
Blev ju sjuk när studierna började så måste plugga ikapp en del som jag inte orkade då jag hade feber. Tackar gudarna för distanskurser!
 
Pingstkyrkan har just varit och hämtat mitt gamla skrivbord då jag har köpt ett nyare och lite mindre. Pebbles är helt klart nöjd med ökningen av space!
 
När affärerna öppnar bär det iväg till färghandeln för lite vit väggfärg till vardagsrummet, som i nuläget är lite för mörkt i terracotta.
 
Nu är det dags för tvätt! hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0