Personligt skolarbete

yes yes i know...länge sen man uppdaterade bloggen.

Har varit rätt mycket att stå i med skolarbeten och pojkvännens flytt hit till karlskoga. Han har nu egen lägenhet och trivs jättebra...Nu väntar vi bara på att han ska få börja SFI och jobb. Hoppas på kga logistik. Han har ju erfarenhet av lagerarbete.

Just nu ska jag hitta argument för och emot djurförsök inom kosmetika. Jädrigt svårt då jag inte hittar ett enda positivt sätt med det då jag är helt emot sånt. Jag som inbiten djurvän har väldigt svårt att förstå vad djurförsök kan vara bra till? Själviskt tankesätt om man tror att det är för att gynna människan. Djuren då?
Nä du, jag har bra lust att göra som i filmen Legally blonde 2, när hon befriar alla djuren.



länkad från http://www.forskautandjurforsok.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0