På bio i Karlstad

Var iväg tidigare ikväll och såg Paranormal Activity 2 med Alex. Shiiiiat vad den var läskig! under första minuterna så lyckades jag spilla te över mig när jag skvatt till av ngt i filmen -.- smidigt tjejen!
Filmen var väldigt bra gjord och helt klart bättre än ettan! Måste ha hem den också...

Hehe trodde först att den var på riktigt eftersom det var filmat så, vilket fick mig att googla den så fort jag kom hem. Thank god, inte på riktigt :P

Nu blir det att varva ner lite efter skräckpärsen med lite Shakespears Sister och chat med pojken innan sängen.
Måste ju få sova lite inatt eftersom det blir uppgång "tidigt" imorrn. Hehe fika på strå med moster och vänner kl 11, sen hem och hjälpa mor med kladdkaka innan farmor och mormor kommer för att fira mammas födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0