Maskeradfesten!

Hehe så himla kul! Jag skulle gått som häxa men kvällen innan ändrade jag mig så fick bli pirat istället. Alla var jättebra utklädda och vi hade fun time =) Nog skrivet, här kommer bildbevis!


Jag som pirat.



Karro the Witch! Beware she has powers!


Emo-sisters. Håller man på tillräckligt länge kan man
kanske skära sig med en gummiskrapa!


Uggh! Är det en riktigt grottmänniska? Nej det är bara
Jani =) Snygg kostym!


Kelly: vadå? Jag ÄR utklädd. Ser du inte? Jag är
faktiskt en pirathund! Growl...


Hanna the Devil! Check out the horns..


Conny militären...eller?










Kommentarer
Postat av: Laila

fina ni var :D

2010-10-31 @ 20:23:30
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0