Ännu en vecka goes by..

Hopp så har snart denna vecka gått. Har umgåtts med min kompis Alex nästan hela veckan... Blivit mycket Mario wii. Shit vad kul det är:P men suger rätt rejält på det haha!
Sen har vi tittat på en film som heter Paranormal Activity, läskig. Ska på bio imorrn i Karlstad och se film nr 2 med henne. Hmm får nog ta med blöjor om den är läskigare än ettan...Lär bli så skrämd att man kissar på sig:P

Idag har jag varit på stan med Karro och Alex och vi har mumsat mat på Som hemma. Sen blev det kaffe på det.
Har fått en tidig födelsedagspresent av mor också (fyller i början av november) som blev i form av kläder från Kappahl. Rätt läckra:P

Nu blir det att planera vad man ska ha på sig på festen den 29e hos my friend Nettan! Ska ju bli halloween-klädsel ftw! Ska vara häxa då älsklingen min köpte en häxhatt åt mig...inte för att han tyckte jag behövde klä ut mig särskilt mycket -.-

Usch snöade idag! första snön,blääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0