I have a bad day..

ARRGGHHH!!!
Fan vad jag hatar magkatarr!
Sitter uppe just nu, vet att det är sent, men jag kan inte sova. Magen värker till tusen! Känns som om det skulle sitta en kniv i den....
 Detta är jobbigt och frustrerande. Varje gång jag får såhär ont i magen börjar attackerna. Alltså är min hjärna och min mage starkt sammankopplade. Typiskt!
Med attacker så menar jag naturligtvis panikångest. Ja jag har det, som jag kanske nämnt tidigare som hastigast.
Störtjobbigt!

Tack vare magen så har min dag varit skit, (vissa undantag några enstaka timmar mitt på dagen).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vacker! Det blir bättre. Kram och må gott. Idag är en bra dag och Du är vacker.

2009-03-28 @ 17:30:18
URL: http://www.marsu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0