Sköent häer påe Gotland!

Har varit väldigt fint väder här på gotland. Vi har solat och badat och varit inne i visby. Jag köpte Runbrickor där så jag kan lära mig att spå;) sen så har pebbles, nalle , mamma och jag varit och badat en kväll här. Pebbles tyckte det var jätteskönt! ska lägga upp film sen. Nalle blev jätteförbannad på mig ^^ gick inte att röra honom resten av dagen. Så inget mera bad för lillkillen!

Har dessutom köpt lite fint till Karro. som tar hand om djuren och huset medan vi e borta! Tack du är en ängel karro!!!<3

Sitter på Hemse Biblioteks dator nu och lånar internet. Det blir som sagt mer utförligt och mer bilder någon annan dag. För de stänger snart:P

Ha det gött i värmen nu alla! Miss my friends!!!



(lånat från http://www.destination360.com/europe/sweden/images/s/sweden-visby.jpg )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0