Torsdag 16/4

Idag har Nalle varit med om mycket. Tog med honom till Biblioteket där min mamma jobbar. Arkivarien där har haft kanin och ville gärna se honom. Hon blev som väntat överförtjust i honom och han verkade trivas i hennes famn.
Därefter gick han och jag till posten där jag skulle prata med min chef om sommarjobb. Hans familj har varit ägare till Nalle före mig och han blev också förtjust av att se kaninen. Sen gick jag från posten påväg till bilen, men hann bara några meter innan jag blev stoppad igen. Den här gången av några barn som ville klappa Nalle. Vid det här laget var både Nalle och jag trötta, och hungriga. När jag äntligen kom fram till bilen ville en lokavårdar kille också kela med kaninen. Shit det tog nästan en halvtimme att gå från posten till grusparkeringen vid katrinedalsskolan där jag hade bilen! Nästa gång kommer jag vara beredd om jag har ngn kanin med mig hehe. Nalle var slutkörd och sov hela vägen hem i bilen.

Efter bilbesiktningen (bilen gick igenom. Yay! ) så åkte jag till Hanna och vi promenerade längs med näset. Väldigt skön tur få solen fortfarande värmde lite. Sen åkte jag hem och tog en tupplur.
 

På kvällen spelade jag och Karolina spel hos grannarna. Det blev The Lord Of Fries. Deras äldsta barn var med och spelade. Det var jättekul! Jag förlorade i varje fall inte ;) hihi lider med dig karro....

Har beställt en silverring från USA. Är andra saken jag beställer därifrån. Var jättenöjd med mitt Twilight - halsband jag först köpte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0