Onsdag med solljus!

Har hänt mycker positiva saker idag:) vad behåller jag gärna för mig själv! Kan i alla fall säga att såhär uppåt har jag inte varit på länge.

Var till Marieberg och fikade och köpte en sele till Nalle. Med nät, grrrrrr.... ^^
Tänkte ha den när jag tävlar/tränar med honom. Tyvärr så såg jag ju inte vilken storlek jag tog. Så när jag kom hem och satte på honom den upptäckte jag att jag tagit extra large. Den var alldeles för stor för lilla Nalle!
Så imorrn blir det väl bara att åka in igen och byta, har kvitto kvar.

Lånade tredje säsongen av Supernatural av Hanna och Frida. Dock bara första boxen. Blir att titta på det ikväll;)


Pessimisten: Det kan inte bli mycket värre än det är.
Optimisten:  Jo då, vänta du bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0