Glad Påsk alla!

Jaha så var det påskhelg som närmar sig med stormsteg. Blir nog inte lika mycket godis för mig det här året som de innan :) men det går an.
Idag blir det fira hos en kompis som fyllde igår. god mat och efterätt. mumma!
Imorrn blir det påskfest (efterlängtat) hos en annan vän. Hoppas på fint väder då, inget kul att cykla dit i spöregn...'
Lördag åker jag till Arken zoo på morgonen för att se vem som vann påsktävlingen. Sen åker jag till mormor och äter.
Det var min påskhelg det...Söndagen blir det nog bara lugnt spel med grannarna.

Mina kaniner önskar också glad påsk!
 

Kommentarer
Postat av: lena

vilka härliga påsk ägg. söta kaniner . kram på dig

2009-05-02 @ 18:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0